چندین روش مختلف دوستیابی واقعی و مجازی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 190
نویسنده : پری چت

چندین روش مختلف دوستیابی واقعی و مجازی

 

توی شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک و اینستاگرام چند دوست واقعی دارید ؟ در محیط اطراف خود در مدرسه ، دانشگاه یا محل کارتون چند دوست واقعی دارید ؟ در فضاهای اینترنتی نظیر سایت های چتروم چقدر مجبوب هستید ؟

آدمایی که تنها هستید تا به حال به این اندیشیده اید که چرا گوشه نشین و تنها شده اید و از محیط های اجتماعی فاصله میگیرید و هیچ دوستی ندارید ؟

شخصا من خودم بعد از اتمام تحصیلات تمامی دوستان خود را از دست دادم و تنها شدم و واقعا از مهمانی و تشریفات و بیرون رفتن با رفقا بیزار شدم . ولی با این روش ها دوباره به حالت قبلی برگشتم و حالا هم در فضای مجازی و هم واقعی دوستان بسیار زیادی دارم ...

چندین روش مختلف دوستیابی واقعی و مجازی

اولین و مهمترین روش برای دوستی و دوستیابی گرم گیری است .

حال به عنوان مثال شما دوستان معمولی در محیط های واقعی یا مجازی دارید و میخواهید باهاشون بیشتر آشنا بشید یا واقعا از شخصیت و رفتارشون خوشتون اومده باشه و تصمیم گرفتید که او را به عنوان یک دوست واقعی و به قول خودمان رفیق فاب برگزینید .

اولین کار برای این دوستیابی گرم گرفتن با اوست . نباید بگذارید در کنار شما احساس غریبگی کند مثلا روابط خود را با او بیشتر کنید ارسال و دریافت ایمیل و پیام ها در شبکه های اجتماعی یا تماس تلفنی و دعوت اون به یک کافی شاپ یا رستوران یا دعوت او برای گردش و تفریح نظیر کوهنوردی یا دومیدانی یا رفتن به پارک از مواردی هستند که شخص مورد نظر در کنار شما احساس غریبگی نکند .

مورد دیگر رفتار و احترام متقابل به دوستتان است . اولا باید وانمود کنید که او را مثلا بیشتر از ده سال میشناسید و به عقاید و افکار او احترام خاصی قائل هستید

نکته دیگر این است که هرگز زیر قولتان نزنید یا هم کلا قولی ندهید که بعدا از عهدش برنیایید .

برخی از دوستان هستند که مثلا دوست خود را در جایی منتظر نگه میدارند و در پاسخ به تماس ها میگویند منتظر باش الان میرسم که بعد از یک ساعت انتظار به زور خودشونو میرسونند این مورد روابط دوستانه را از بین میبرد

با او به یک کلاس یا یک باشگاه ورزشی بپیوندید .

با رفیقان رفیقتان دوست شوید و وانمود کنید که دوستان او هم برای شما عزیز و گرامی هستند و اعتماد خاصی به رفیق های دوستتان دارید .

در مورد شبکه های اجتماعی و چت روم ها نیز این موارد صدق میکنند و میتوانید در فضای اینترنت دوستانی پیدا کنید و از تنهایی خلاص شوید

خود من در شبکه های اجتماعی نظیر اینستا فیسبوک دوستی نداشتم و با همه رسمی حرف میزدم که بعد از رعایت کردن نکات الان دوستان بیشتری دارم و در یکی از سایت های چت روم به نام باران چت نیز دوستان بسیاری پیدا کردم که از هم شهری های خودم نیز هستند




:: موضوعات مرتبط: چت روم , ,
:: برچسب‌ها: روش های دوستیابی , دوستیابی اینترنتی , دوستیابی مجازی , دوستیابی چت روم , چند روش مختلف دوستیابی , دوستیابی چت روم , باران چت ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: